نحوه کار با دوربین چاپ فوری

نحوه کار با دوربین چاپ فوری

راهنمای کامل نحوه کار با دوربین های پولاروید و چاپ فوری


دوربین‌ چاپ فوری، یکی از ابداعات جذاب در دنیای عکاسی هستند که به شما این امکان را می‌دهند تا لحظات زندگی‌تان را به سرعت و به شکل چاپ شده در دستان خود داشته باشید. دراینجا به شما نحوه کار با دوربین چاپ فوری را به صورت جامع آموزش می‌دهیم .

دوربین های مینی فوجی فیلم در حال حاضر مینی 12 ، مینی 11 و مینی 9 میباشد .از نظر ظاهری کمی تفاوت دارند ولی هر سه دوربین فانتزی و فان هستند و در رنگبندی مختلفی عرضه میشوند برای خرید دوربین چاپ فوری از فروشگاه های معتبر خرید کنید تا دارای گارانتی باشند ، کار کردن با این دوربین خیلی آسون هستش کافیه بسته فیلم 10 تایی داخل درب پشت دوربین بذارید این نکته رو بگم وقتی که دوربین حاوی کاغذ یا فیلم هست درب پشت دوربین باز نکنید چون یکی از کاغذهاتون میسوزه 🙁 اولین عکسی که بگیرید یک کاغذ سیاه رنگ هست و بعد از آن میتوانید عکس هاتون چاپ کنید اگر عکس های با کیفیت تری میخواهید تو نور خوب عکاسی کنید .

این نکته رو به یاد داشته باشید باتری داخل پک جعبه هست ولی بعد مدتی کار کردن با دوربین اگر مشاهده کردید که چراغ دوربین چشمک میزنه باید باتری دوربین عوض کنید و حتما از باتری با کیفیت استفاده کنید.

خرید کاغذ دوربین چاپ فوری

معرفی دوربین چاپ فوری

دوربین‌های چاپ فوری، جادویی که لحظات زندگی‌تان را به یک کاغذ خاص و قابل لمس تبدیل می‌کند. این دوربین‌ها با قابلیت چاپ فوری عکس‌های شگفت‌انگیز، به شما این امکان را می‌دهند تا هر لحظه را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید.

آشنایی با اجزای دوربین چاپ فوری

در واقع در این دوربین دیگر لازم به تنظیم دستی حالت های نوری نیست ، به طور خودکار این دوربین شرایط نوری را می سنجد و نسبت به آن عکس العمل نشان می دهد . فلاش داخلی آن زمانی که تشخیص دهد محیط از نور کمی برخوردار است کار می کند و به محیط روشنایی می بخشد.

برای گرفتن عکس های سلفی فقط نیاز است که فقط لوله لنز را گسترش دهید تا این دوربین در حالت selfie  قرار گیرد. قابل ذکر است دوربین های اینستکس مینی ۱۲ که به تازی به بازار آمده اند از لحاظ فیزیکی باریک تر است و روی درب آن یک آرم instax برجسته حک شده است.

نکات عکاسی با دوربین چاپ فوری

دوربین های چاپ فوری انواع مختلفی دارد یک سری دوربین ها دارای حافظه هستند به همین علت شما میتوانید عکس بگیرید و عکس هایتان را از دوربین نگاه کنید و عکسی که دوست دارید را چاپ کنید .در مدل های دیگر دوربین چاپ فوری این امکان موجود نیست و عکسی که میگیرید همان لحظه چاپ می شود پس در گرفتن عکس دقت کنید که دستتان نلرزد تا عکس با کیفیت تری داشته باشید. هنگامی که عکس چاپ شد لازم نیست کاغذ را تکان بدهید چند دقیقه صبر کنید تا عکس شما ظاهر شود.

نحوه استفاده از فیلترها و افکت‌ها

روش کار دوربین به سادگی تمام و تنظیمات اتوماتیک می باشد.  بدین صورت که پک کاغذ را داخل دریچه دوربین قرار داده و با هر عکسی که میگیرید دوربین اتوماتیک کاغذ به بیرون هدایت کرده و بعد از مدتی قرار دادن کاغذ مقابل نور عکس شما ظاهر می شود.

شما کنار دوربین چاپ سریع اینستکس همچنین میتوانید از بسته های ۱۰ عددی یا ۲۰ عددی فیلم استفاده کنید که هنگام خرید دوربین اینستاکی میتوانید آن را هم خریداری کنید.

انتخاب بهترین کاغذ چاپ:
نحوه انتخاب کاغذ مناسب برای چاپ عکس‌ها.

کاغذ چاپ فوری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *